Splošni pogoji poslovanja

1. Opći uvjeti

Opći uvjeti poslovanja su sastavljeni u skladu s važećim propisima  s područja sigurnosti potrošača, u skladu s preporukama Gospodarske komore Slovenije i međunarodnih kodeksa za internetsko i e-poslovanje. Internet trgovinom Bojana Ivanović (u nastavku:  ˝internet trgovina˝ ) upravlja Živim kot si želim, Bojana Ivanović s.p, pružatelj usluge elektronskog poslovanja (u nastavku: ˝ Trgovac˝).

Ponuđač i njegova adresa:

Živim kot si želim, Bojana Ivanović, s.p. Jurčkova cesta 5 c, 1000 Ljubljana, Slovenija 

Identifikacijski broj: 8795894000

Porezni broj: SI86001825

Ovi Opći uvjeti poslovanja definiraju poslovanje internetske trgovine, prava i obveze posjetitelja, korisnika i kupca te poslovni odnos između Trgovca te korisnika i kupca proizvoda iz ponude internet trgovine.

2. Pristup informacijama

Trgovac se obvezuje, da će korisniku uvijek biti na raspolaganju:

  • podaci o identitetu poduzeća (ime i mjesto obavljanja poslovne djelatnosti, broj registra),
  • podaci o kontaktu, koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju s Trgovcem (e-mail adresa);
  • informacije o bitnim karakteristikama proizvoda, odnosno, uslugama iz ponuda web trgovine, uključujući i poslije-prodajne usluge i jamstva.
  • informacije o dostupnosti proizvoda odnosno uslugama internet trgovine. 
  • način i uvjeti dostave proizvoda, odnosno, izvršenje usluga, osobito mjesto i rok dostave;
  • informacije o načinu plaćanja;
  • informacije o roku trajanja ponuda na internet trgovini; 
  • informacije o razdoblju (roku) u kojem je moguće odustati od ugovora i uvjeti za odustanak; 
  • informacije o mogućnosti vraćanja proizvoda, te o tome koliki je trošak korisnika kada vraća proizvod;
  • informacije o postupku s pritužbama korisnika, te podaci o kontaktnoj osobi Trgovca zaduženoj za odnose i komunikaciju s korisnicima.

3. Ponuda proizvoda, rok dostave i preuzimanje proizvoda

3.1. Rok dostave

Za sve proizvode koji imaju prilikom narudžbe navedenu adresu u Hrvatskoj vrijedi rok dostave koji je naveden na stranici proizvoda na internet trgovini. Svaki proizvod iz internet trgovine je dostupan u razumnom roku: 2 – 5 radnih dana.

3.2 Preuzimanje proizvoda i načini plaćanja

Narudžbe putem interneta moguće je obavljati 24 sata dnevno. Za narudžbe zaprimljene radnim danom (ponedjeljak – petak) dostava će biti organizirana unutar 1- 2 radna dana (ponedjeljak – petak). Za narudžbe obavljene subotom, nedjeljom i državnim blagdanom dostava će se organizirati sljedeći radni dan. Ako kupac ima poseban zahtjev u vezi s datumom i adresom dostave, sve detalje treba navesti u narudžbi. O mogućnosti ispunjenja zahtjeva bit će obaviješten  e-mailom. 

Na području Republike Hrvatske dostava se obavlja putem dostavne službe GLS-a. 


Platiti je moguće na sljedeće načine:

  • PAYPAL 
  • KREDITNE KARTICE 
  • PLAČANJE POUZEĆEM
  • E-BANKING 

 

4. Cijene

Sve cijene na internet trgovini su navedene u kunama i uključuju PDV, osim ako nije izričito napisano drugačije. Sve cijene na internet trgovini su cijene proizvoda i ne uključuju troškova dostave. Sve cijene vrijede samo za elektronsku narudžbu proizvoda putem internet trgovine. Cijene su važeće u vrijeme ispunjavanja narudžbenice i imaju unaprijed određenu vrijednost. Cijene vrijede u slučaju plaćanja putem navedenih metoda plaćanja pod uvjetima gore. Unatoč naporima da se ažuriraju točni podaci, može se dogoditi da su informacije o cijeni netočne.

5. Postupak kupnje

5.1. Narudžba primljena

Nakon predaje narudžbe korisnik (kupac) od Trgovca dobije obavijest putem emaila da je narudžba primljena. 

5.2. Narudžba potvrđena

Ako korisnik (kupac) narudžbu ne otkaže, narudžba ide naprijed u obradu. Nakon što je narudžba potvrđena, Trgovac korisnika (kupca) putem emaila obavještava o vremenu dostave. Kupoprodajni ugovor o kupnji naručenih proizvoda između korisnika (kupca) i Trgovca, je u ovoj fazi dogovoren (gledaj točku 6).

5.3. Roba otpremljena

Trgovac naručene proizvode pripremi u dogovorenom roku. U emailu iz prethodnog pasusa Trgovac podučava korisnika (kupca) također o politici povrata proizvoda i upoznava ga s kontaktnim osobama u slučaju pritužbe ili kašnjenja pri dostavi.

6. Kupoprodajni ugovor

Korisnik (kupac) ima pravo da u roku od 14 dana od dana preuzetih proizvoda, kontaktira Trgovca putem e-maila: bojana@bojanaivanovic.hr. Povrat kupljenih proizvoda Trgovcu za raskidanje od kupoprodajnog ugovora računa se za poruku o raskidu. Jedini trošak koji zbog raskida od kupoprodajnog ugovora pada na korisnika (kupca) je trošak povrata proizvoda Trgovcu.

7. Pravo na povlačenje i povrat proizvoda

Kupljene proizvode je potrebno vratiti Trgovcu najkasnije u roku od 14 dana od dana predane poruke o raskidu od kupoprodajnog ugovora. Kupljene proizvode je potrebno vratiti Trgovcu neoštećene, u nepromijenjenoj količini, osim ako su proizvodi uništeni, pokvareni, izgubljeni ili se njihova količina smanjila, a da za to nije kriv korisnik (kupac).

Za vraćene proizvode Trgovac korisniku (kupcu) odmah kad je to moguće, najkasnije u roku od 14 dana od primljene poruke o raskidu kupoprodajnog ugovora vrati uplaćeni iznos. Trgovac vrati primljenu uplatu korisniku (kupcu) s jednakim sredstvima plaćanja kakve je upotrijebio korisnik (kupac), osim ako je korisnik posebno zahtijevao upotrebu drugog sredstva plaćanja i ako korisnik zbog tog ne snosi nikakvih troškova. 

Pri kupovini na daljinu trgovac može zadržat povrat primljene uplate sve dok ne primi vraćenu robu ili dok korisnik (kupac) ne priloži dokaza da je robu poslao nazad, osim ako Trgovac ne ponudi mogućnosti da sam preuzme vraćenu robu.

Korisnik (kupac) nema prava do raskida od ugovora, sklopljenog na daljinu pri dobavi zapečaćene robe, koje nije primjereno za povrat zbog sigurnosti zdravlja ili higijenskih uzroka, ako je korisnik (kupac) nakon dostave otvorio pečat.

8. Rješavanje administrativnih pogrešaka

Pogreška je administrativna:

  • ako stvar nema svojstava koja su potrebna za njenu normalnu upotrebu ili za promet;
  • ako stvar nema svojstava koja su potrebna za posebnu upotrebu za koju je kupac kupuje, a ta je bila poznata prodavaču odnosno bi mu trebala biti poznata;
  • ako stvar nema svojstava i odlikovanja koja su bila izravno ili neizravno dogovorena, odnosno propisana;
  • ako je prodavač izručio stvar koja se ne sklada s uzorkom ili modelom, osim ako je uzorak ili model bio prikazan samo zbog obavijesti

Kupac mora Trgovca obavijestiti ili dati precizan opis greške putem e-maila bojana@bojanaivanovic.hr najkasnije u roku od dva mjeseca od dana kad je bila pogreška otkrivena. Trgovac ne odgovara za greške koje se pojave nakon 2 godine od dana kupovine. Kupac mora trgovcu omogućiti pregled proizvoda.

Ako korisnik (kupac) reklamira proizvod u prvih 6 mjeseci od preuzete robe, mora Trgovac dokazivati da reklamacija korisnika (kupca) nije opravdana, to je da proizvod nema greške. Ako korisnik (kupac) reklamaciju uloži nakon isteka 6 mjeseci od preuzete robe, mora postojanje greške dokazivati sam korisnik (kupac).

Korisnik koji je pravilno obavijestio Trgovca o greški ima pravo od prodavača zahtijevati da:

  • otpravi grešku na robi ili
  • vrati dio plaćenog iznosa u razmjeru do greške ili
  • robu s greškom zamijeni s novom besprijekornom robom ili
  • vrati uplaćeni iznos.

Odluka koja od jamčenih zahtjeva će se uvažiti ovisi o potrošaču i nije vezana na bilo kakav redoslijed njihovih uvažavanja.

Ako postojanje greške nije sporno Trgovac mora čim prije, ili najkasnije u roku od osam dana ugoditi zahtjevu korisnika.

Trgovac mora pismeno odgovoriti korisniku na zahtjev najkasnije u roku od 8 dana od dana primljenog zahtjeva, ako je postojanje greške na robi odnosno nepravilnost pri pruženoj usluzi nevažeća.

10. Garancija na zadovoljstvo

Poslujemo prema najvećim etičkim standardima poslovanja i zaštiti korisnika, što predstavlja i naša 100% garancija na zadovoljstvo.

Pravo na povrat proizvoda je dozvoljeno ukoliko je u roku od 14 dana, što se naziva garancijom na zadovoljstvo. To vam omogućuje vraćanje kupljenih proizvoda čak i nakon isteka zakonskog prava na povrat od 14 dana. Nadoknadit ćemo vam cijelu kupovnu cijenu proizvoda. 

Garancija na zadovoljstvo vrijedi 30 dana od dana preuzimanja vaše narudžbe,

Trgovac će povrat novca vratiti najkasnije u roku od 30 dana, na bankovni račun kojeg korisnik (kupac) u svojem zahtjevu navede. Za detaljnije informacije o postupku vraćanja proizvoda pišite na e-mail: bojana@bojanaivanovic.hr

11. Dostava

Trgovac će naručene proizvode dostaviti korisniku (kupcu) u dogovorenom roku. Ugovorni partner za dostavu pošiljki naveden je na zaključku procesa kupovine. Trgovac si pridružuje pravo odabrati drugu dostavnu službu, ako će se na taj način narudžba ispuniti učinkovitije.

U slučaju primjetne štete ambalaže ili robe reklamacija kupca mora biti kupcu ili dostavnoj službi podana prilikom dobivene robe. Kupac nije dužan prihvatiti takvu robu i pošiljku može odbiti. U slučaju da je paket fizički oštećen, u njemu manjka sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja ili su proizvodi u paketu oštećeni, a kupac je takav paket svejedno preuzeo mora kupac postupak reklamacije pokrenuti pri ponuđaču.

12. Sigurnost

Trgovac koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i skupljanje osobnih podataka te uplata. Trgovac u te namijene koristi 256-bitni SSL certifikat kojeg je izdala za to ovlaštena organizacija.

Za sigurne autorizacije i transakcije s kreditnim karticama brinu se ovlašteni internetski sustavi. Autorizacije kreditnih kartica izvršavaju se u realnom vremenom s instantnim provjeravanjem podataka kod banki. Podaci o karticama se ne sakupljaju na serverima Trgovca.

Za sigurnost je odgovoran i korisnik sam, tako da se pobrine za sigurnost svoga korisničkog imena i lozinke te za odgovarajuću programsku opremu i antivirusnu zaštitu svoga računala.

13. Politika privatnosti

Dio ovih općih uvjeta je također Politika privatnosti koja je dostupna ovdje: https://bojanaivanovic.hr/varstvo-osebnih-podatkov-in-nameni-obdelave-gdpr/

ojstva proizvoda.

14. Pritužbe i sporovi

Trgovac poštuje važeće propise s područja sigurnosti potrošača. Trgovac ima uspostavljen učinkoviti sustav rješavanja pritužbi i osobu zaduženu za kontakt s korisnicima putem elektronske pošte: bojana@bojanaivanovic.hr 

Trgovac će u roku od pet dana potvrditi da je primio tužbu i rješenje jamčenog ili garancijskog zahtjeva razriješiti u zakonsko određenom roku. Trgovac će se truditi po svojim najboljim moćima da moguće sporove riješi sporazumno. Ako sporazumno rješenje ne bude postignuto, za rješavanje svih sporova među Trgovcima i korisnicima (kupcima) članak 51 ZPP za to odgovoran lokalni nadležni sud na području kojeg bi trebalo ispuniti obavezu koja je predmet spora.

Za te opće uvjete poslovanja i za sve sporove između Trgovca i korisnika (kupaca) vrijedi i koristi se slovensko pravo.

Za sve razmjere te za prava i obaveze koje nisu uređene tim Općim uvjetima poslovanja, smisleno se koriste određenja Obligacijsko zakonika, Zakona o elektronskom poslovanju na trgu, Zakon o sigurnosti osobnih podataka i Zakon o sigurnosti potrošača.

15.1 Alternativno rješavanje potrošačkih sporova

U skladu sa zakonskim regulativama, Bojana Ivanović s.p. ne priznaje nikakvog alternativnog izvođača rješavanja potrošačkih sporova kao zakonitog za rješavanje potrošačkog spora, kojeg bi potrošač pokrenuo u skladu sa Zakonom o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (u nastavku ZlsRPS).

U slučaju da kupac/potrošač nije zadovoljan s rješenjem pritužbe, može u skladu sa ZlsRPS uložiti inicijativu za početak postupka alternativnog rješavanja konkretnog potrošačkog spora preko europske platforme za online rješavanje potrošačkih sporova (SRPS). Bojana Ivanović s.p. u skladu sa ZlsRPS objavljuje i elektroničku poveznicu na europsko SRPS: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR

Kupac se može odlučiti i za podnošenje tužbe nadležnom sudu prema njegovom stalnom prebivalištu.

15. Promjene u općim uvjetima poslovanja

Trgovac može, u slučaju promjene Općih uvjeta koji uređuju poslovanje internet trgovine, sigurnosti podataka i drugih područja koja su vezana uz poslovanje internet trgovine te u slučaju promjene vlastite poslovne politike promijeniti i/ili dopuniti te Opće uvjete poslovanja, s čim će svaki put upoznati i korisnike na primjerene način u što se najviše ubrajaju obavijesti putem internet stranice.

Bilo kakve promjene i/ili dopune Općih uvjeta poslovanja počinju važiti i koristiti se istekom osmodnevnog roka od objave promjene i ili dopune. Ako je promjena i ili dopuna Općih uvjeta poslovanja neophodna zbog usklađivanja s propisima mogu te promjene i/ili dopune postati važeće i koristiti se za kratko vrijeme.

Korisnik koji se ne slaže s promjenama ili dopunama mora u roku od 8 dana otkazati svoju registraciju jer nakon 8 dana to više nije moguće. korisnik može otkazati registraciju tako da trgovcu pošalje pisanu izjavu o otkazivanju.

Opće uvjete poslovanja je usvojila direktorica Živim kot si želim, Bojana Ivanović s.p., Bojana Ivanović, u Ljubljani, dana 27.1.2022. 

Želimo vam prijatnu kupovinu u našoj internet trgovini.